Ork???

Igår orkade jag bara ingenting.. Låg mest på soffan och läste ut en hel bok.. Haha.. Sen i natt har jag jobbat.. Hur göött är det när man får betalt för att sova?!?!=) Ja, man sover ju inte som man gör hemma, man vaknar ju av minsta lilla.. Men jag är ganska pigg idag..
Älskade Eve och Isaac har nyss varit här på lunch, trevligt trevligt=)
Nu ska jag bara vänta ut tiden tills jag, Ebba och Carro ska in till stan och köpa present till Frank och Dennis.. På lördag är det ju dax för 75årsfest.. Jenny, Dennis och Frank.. Det ska bli så kul=) Jag, Jennie och Carro får nog extra kul, åt varandra om inte annat, haha.. Vi har en liten pakt ;P.. Hihihi...
Nu; en runda med hunden....

Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha världens bästa pakt! :)

2009-01-07 @ 19:40:53
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0