Tur?

En så trevlig kväll.. Min fina, jag träffade er allihop...
Gick hem från efterfesten.. Halvägs hem tänkte jag på att fan, vi släckte nog inte alla ljus hemma.. Jaja ok, nu har allt brunnit ner..
Går och tänker och tänker på detta, öppnar dörren hemma, går in i köket.. Och vad är det som står där och brinner???? Jo tre ljus på bordet... Är det tur???? Ja något är det ju.... Lägenheten finns kvar i alla fall.. Fy fan, jag som tänkte att jag skulle sova hos bror min, en jävla tur att jag inte gjorde det.... Då hade jag ju inte haft något kvar....

Nu är det nytt år och nya tag... Har mycket som ska bli gjort detta året... Om det går som jag vill och det ska det göra... Ni ska få se=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0