Vad hände?

Rycket??? Jag och Jennie bestämde tydligen att vi skulle åka till altona nyktra idag... Blev det bra?? Hahaha.. Fy fan... Är det det folket som brukar vara där?? Varför går vi dit?? Det var ganska lite folk där och knappt några roliga.. Gölliga Martin var där, så vi fick ju ta oss en pratstund.. För rolig den;)
 Jennie har ju hållt till hos mig de senaste dygnen... Och just nu är det ombytta roller, det är jag som ligger hos Jennie.. Hör hur min kära traggiga bror stökar rundor där ute, och kusin ligger på soffan... Jag har fått den sköna madrassen och ligger inne på Tildes rum...
I morgon börjar mitt hundvaktande, först en natt hos mamma och passa deras hund när dom ska till göteborg, sen en vecka i mosters hus... Verkar som jag ska ut och gå en del om dagarna.. Ska bli skönt, sen hoppas jag att jag känner mig så motiverad så jag fortsätter med det utan hundar sen;)
Jag undrar lite vad som hände med Fia ikväll, hon skulle åka in till sjukan och höra av sig sen.. Det skulle ju kramas och så, men hon har inte hört av sig.. Ska hon åka utan kram då??????? Det går inte för sig...
Nej nu säger jag godnatt=)
(Tobbe måste sluta prata sitt eget språk som bara han fattar, det blir inget bra för han annars:P)

Kommentarer
Postat av: Jennie

J: "Tobias, sluta tragga nu.. Din syster ligger i rummet jämte!"

T: "Det skiiiiiiter väl jag i.."

(Lång paus..)

T: "Tror du hon hör vad vi säger?"

Hahahahaha...

2009-01-03 @ 14:15:33
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0