Vinter utan kyla önskas...

Visst är det härligt när man är ute och går när det knarrar under fötterna... Och frosten glimmar i träden.. Synd att det måste vara så helvetes kallt med bara.. Gillar allt med vintern, förutom att det är kallt..
Nu har vi tagit oss upp till bokvägen där vi ska bo en vecka.. Göött att ha ett stort hus.. Måste bara hem och packa en liten väska med det som möjligtvis kan behövas.. Ebba är ledig ett par dagar till, men på torsdag drar allvaret igång igen:P
Nu har Fia åkt, hon kom iväg denna gången.. Hon var hemma och sa hej då igår, oj vad hon grät.. Min fina, vem ska nu sitta och spela mario med mig hela nätterna?? Kommer att sakna henne så sjukt mycket.. Jag ska allt ringa ringa henne redan idag och se så hon kom fram hel och så=)
Nej, nu ska jag vara lite huslig:P

(Nu har jag tagit bort musiken Jennie)

Kommentarer
Postat av: Carro

För jävla kallt. Hatar vintern. Frysa, halka, skrapa bilen. Tvi. Längtar till våren!

2009-01-04 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0