Halvtid....

Fick ett efterlängtat samtal till idag=) Var så skönt att höra hans röst, han lät så pigg och glad.. Så hoppfull=) Men fy faaaan vad det var jobbigt att lägga på idag, kändes som jag skulle börja gråta.. Så känns det fortfarande, men det är ju bara för att det på något sätt är extra viktigt att han skulle varit hemma hos mig nu dom närmsta dagarna.. Men jag får ju klara mig ändå.. Blev lite prat om den kommande flytten=) Sitter här på jobbet och kollar lite lägenheter, har hittat ett par super fina som jag absolut skulle kunna tänka mig.. Jag är ju inte den som har bråttom eller så?? Nej nej, inte alls;) Bara jag vet en destination så kan jag ju inte hålla mig ifrån att kolla läget :P
Nej nu får man väl försöka sova lite, eller ja somna  i alla fall, så får man väl se om man får förbli sovandes.... Kudden fick ialla fall följa med till jobbet idag, det var väl tur det :P



Mina fina fina leker lite=)



Saknar mitt älskade barn med massor ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0