Mycket hopp, förgäves tror jag allt..

Om jag fick välja en ända gång då vi kunde samarbeta, så önskar jag att det var nu. Vet att det kommer göra ont, det hade det gjort i mig också. Men jag önskar att du hade kunnat se det större i det hela och göra det för hennes skull. Så kommer det inte bli, det vet jag tyvärr, men hoppas kan man ju. ALLT hade blivit mycket lättare. Men livet är inte lätt, det jag vet också. Detta är något jag måste göra, annars kommer jag ångra mig resten av livet. Det är bara att hoppas att stormen lägger sig snabbt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Du ska följa dítt hjärta och göra det du känner är bäst för er båda.

Kanske det får vedebörande att växa upp och ta ansvar för sitt liv.

Kram

2009-06-20 @ 17:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0