Att SAKNA...

Gott Nytt År... Kära läsare!

Jag har som vanligt lånat Sandras blogg för att skriva.... Även om det inte går att beskriva! Så jag ska ge mig på ett försök... ( Dessutom har jag precis målat mina naglar + ett öga i rosa så det går sådär )

På FREDAG, dvs om 2 dagar lämnar jag åter Bromölla för mitt älskade o underbara PARADIS! Jag har funderat fram o tilbaka, tillbaka o fram... Haft många sömnlösa nätter för att fatta detta beslut! Jag fick ett jätte bra jobb här hemma på Dalskolan i 1C o dum som jag tackade  nej för att resa 130 mil... Upp till Åre! Mitt sätt att fly från verkligheten o leva i en bubbla i några månader... Visst är det så! Att bara vara JAG o bara få vara med Emma o leva mitt liv! Där finns inget tjatt o inget tjabb!

Jag skulle önska att mina vänner följde med.... Mamma hade gärna fått komma nån gång i månaden :)

Men jag har en hyllning att ge....
Mest för att du finns o för att du gett mig ett gudbarn! Ni är båda hysteriskt mycket för mig! Jag kommerihåg det som igår, för två år sen... Du o jag o Trix satt på trappan o pratde om ALLT o som vanligt inget! Ja, Trix som så småning blev Trixi! För att vi fick veta att de va en lite flicka.... O att den lilla, men underbara tjej snart skulle ligga i mina armar är ett under! För sen hon kommer har bara du o jag gått från klarhet till klarhet; vi har aldrig tråkigt, jag tror inte vi kan ha det! Det är nog det bästa med dig! Att vi har så sjukt kul i allt vi gör.... Om det så är ostbricka eller att din kille har teamsportia strumpor, gör att jag skrattar tills jag har oooont i hela min mage! Eller som när jag kommer försent till Tilde Elsa Karlssons dop! Hur arg va du då? Eller när jag kommer hem till dej kl 7 på morgonen bara för att få ge dig frukos o framförallt en puss o på ett eller annatvis försöka visa att JAG ÄLSKAR DIG!

I kväll ska det inte gråtas, men det kommer det göra på torsdag, för att vad ska jag göra utan mina fina?
Vem ska slänga in mig i duschen 10 min innan vi ska gå o vem ska laga mat till mig o vem ska fixa alla underbara fester o vem ska lyssna på mitt tragg, vem ska jag klä ut mig med, bara för att få kasta ägg? Vem ska göra mina naglar till världens snyggaste o vem ska ut o gå med mig?
Jag kommer sakna er... Men ni vet var ni finns, eller hur? I mitt HJÄRTA, alltid!
Så ALL KÄRLEK till er...

Nu MÅSTE jag slänga mig i duschen, annars blir Jennie galen! ;)

Favoriter från i ÅR:
NI!

/ Er Fis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0