God morgon..

Ja, det känns som en god morgon..
Nu har jag skickat Ebba till skolan och jag ska krypa ner i min säng med en kopp the och läsa en stund innan jag sätter igång på allvar idag.. Med allt som måste göras.. Måste ta ett städ ryck med... Att jag aldrig lär mig att det är lättare att ta efter hand.. Hehe..
Eve och jag SKA ha lite tid idag med, det är viktigt, SÅ viktigt... Sågs en snabb i går morse då min darlo körde mig till jobbet, Fia hade ju åkt hem med mina bilnycklar... Smart...

Det susar och piper i mitt vänstra öra=( Pratade i telefon och satte luren till vänsterörat och hörde knappt vad hon sa=(  Löjligt!!! Vad är det nu man kan droppa i örat som ska hjälpa mot sånt?? Någon huskur?? Nej, jeg kommer inte på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0