Saknar ord...

Jag har inte så mycket att säga idag.. Är trött i huvudet..
Men jag ser fram emot morgon dagen, då är jag ledig=)
Tänkte jag skulle få lite gjort som jag har lagt på hyllan, sånt som borde tagits ner för länge sen..
I dag har jag gallrat lite och lagt ut lite på Tradera , kommer fortsätta med det i morgon.. Är ju bra om man kan tjäna en slant på det man bara har liggades till ingen nytta.. Det kan ju glädja någon annan..
Har nyss legat i badet en timme, läst och spaat.. Nu ska jag smörja mig med lite luktegott och krypa ner i sängen och fortsätta på min bok.. Tappade lusten för att läsa ett tag där, men nu är det på rätt väg igen=)
God natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0