Fullt upp...

Idag har det varit fultt upp.. Jobbat 7-12, sen in till mamma och vidare till EKO:- och shopping inför lördag.. Sen var det hem och hämta bilen och vidare till maxi för inköp till bak av pizzabullar..
 Stress stress... En stunds andningspaus han jag med innan Fia hämtade oss för att köra till Jennie, där Fia skulle ha MK-klass..
Och här sitter vi nu, jag, Ebba och Jennies lillasyster, i vardagsrummet medans dom andra grejar i köket.. Jag är trött idag med, tror jag sover för lite.. Får skylla mig själv..
I morgon är jag ledig=) Men har ändå massa att göra, pappa kommer med en sväng tror jag, om det nu blir av, haha.. Nej nu ska jag nog gå ut och  sno lite sallad..
See you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0