Dåligt med bloggandet....

Ja det har det varit.. Jobbat mycket och inte orkat.. Nu är jag hemma efter 18 timmars jobb, hrmmm. Jag är trött. Ska snart iväg och jobba igen.. Ska man sova lite då kanske?? Njae, snart..

Vill bara säga en sak; Det klagas alltid på att ungdomar inte kan uppföra sig och är stökiga.. ( Är väl klart mest äldre som klagar, kanske!?!?) Men fy fan säger jag, för en bar full med fulla kärringar och gubbar, det är det värsta folket att servera. Dom kan fan inte bete sig. Dom tror dom kan göra som dom vill och att var och en av dom är viktigast i hela världen.. Fy säger jag bara, kom på varför jag lämnade den branchen en gång i tiden...

Saknar min Bebba, knappt träffat henne på en vecka.. Men på måndag, då är det bara hon och jag.... Eller, föresten tisdag får det bli, ska ju ha avslutningsfest på jobbet (HH) på måndag, heldag tydligen. Det blir nog tusans kul=)=)

Nej fy, måste sova nu, ska upp om 6 timmar och jobba minst 14 timmar=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0