Match...

Min kära bror hade ju match idag, så något kalas blev det ju inte, det blev mer som vanligt, åt lite i omgångar, haha..
Blev ingen promenad med Carro idag heller, pga "kalaset". Men i morgon då f*n får det bli två rundor, en på morgonen med stopp för solning, och en på kvällen med Carro.. Är ju hungrig hela tiden nu bara för att  jag ska tänka mig för lite, varför?? Dålig karaktär är det gott om med..
Varit borta en snabb runda hos Bjuve med, Bebba fick busa av sig lite;)
Måste bestämma barnkalas med snart, så man hinner bjuda några i tid..
Har ägnat lite tid idag åt att hitta en film till oss på fredag, saken är ju den att man får ju titta en stund för att se om den är något att ha;) Så Carro, du får nog med komma och ge lite synpunkter tycker jag, haha..
Nu ska jag slänga i en maskin tvätt, sen blir det lite Grey´s, sen sängen tidigt ikväll, känner att jag behöver det...

Kommentarer
Postat av: Carro

Självklart kan ja hjälpa till! Gillar de, ha ha ha! Trist väder ida me ju så de blir kanske att gå igenom lite filmförslag till festen istället!

2008-08-27 @ 12:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0