Skak och muller....

Jag som många andra vaknade ju av jordskalvet (!?!?!) i morse.. Men jag är ju inte riktigt klar tänkt när jag är yrvaken.. Jag vaknade och tänkte; Fan vad grannen tvättar tidigt, han måste fixa sin tvättmaskin.. Hahahaha... Men här var jag den enda som vaknade, inte för att Fia och Ebba är lättväckta.. När jag sen väl var vaken så började jag tänka vad det kunde vara, lastbil tänkte jag på.. Men nej.. Bestämde mig för att kolla tidningen.. Och där stod det..
Va??? Detta var ju tydligen det starkaste jordskalvet i Sverige på 20 år.. Ganska häftigt... Med såna som inte gör skada iaf... Men visst är det konstigt att hjärnan fattar att det var något som inte brukar hända, fast man sover.. Och verkligen söker en förklaring..

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag trodde nästan att nån kört in i förskolan, ha ha ha!

2008-12-16 @ 19:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0