Hemma en snabb...

för att bränna en skiva med bilder. Ska nu ge mig ner på byn och lämna den, köpa lite blannevann. Stress stress=)

Det var en skön dag på jobbet, var i möstaparken med barnen och badade, det är lyx att kunna bli lite brun på jobbet.. I morgon och fredag blir det jobb på Hanöhus, gott att pengarna börjar rulla in, det behövs...


Kommer på mig själv att jag sollar ALLA karlar jag ser, dom åker in i olika fack. Aldrig, vänner, sex, förhållande. I det sista finns det inte många. Men ganska många i sexfacket. Haha. JAG BEHÖVER DET!!!!!! ;) Är lite svårt att gå ifrån att ha förhållande till att bli singel på den biten. Lite som att försöka sluta röka, man biter lite på naglarna och skaffar ett substitut.... Men det hjälper inte man vill ju ändå känna ciggen mellan läpparna, känna lite hud ibland=) Ja ja, det ger väl sig.....

Kommentarer
Postat av: pernilla

Kommer på mig själv att jag sollar ALLA karlar jag ser, dom åker in i olika fack. Aldrig, vänner, sex, förhållande. I det sista finns det inte många. Men ganska många i sexfacket. Haha. JAG BEHÖVER DET!!!!!! ;) Är lite svårt att gå ifrån att ha förhållande till att bli singel på den biten. Lite som att försöka sluta röka, man biter lite på naglarna och skaffar ett substitut.... Men det hjälper inte man vill ju ändå känna ciggen mellan läpparna, känna lite hud ibland=) Ja ja, det ger väl sig.....



Haha ja tänk den som hade det så :-)

2008-07-23 @ 18:24:16
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0