sol=)

Igår var vi på stranden hela dagen, så skönt=) Sen var vi och plockade hallon, gott att ha i frysen. Jobbade 2 timmar på kvällen med.. Sen blev det övernattning hos mamma, Bebban var ju där när jag jobbade. Blev lättast så, efter som vi skulle jobba idag med, så vi har nyss kommit från jobbet nu. Blir lite städning, sen är det iväg igen, först  på kalas hos Mona, sen på Marykayparty hos Carro. 
I morgon blir det ledigt, då ska vi iväg och kampa, så kul ska det bli, vet inte riktigt än vad det blir för kamp, så det får väl bli en suprice när vi kommer dit=) Sen jobbar jag 9 dagar i rad, så då får jag ihop 100 timmar, gött när det blir löning sen=) Tur att min Bebba ska vara hos sin pappa nästa vecka, så jag kan jobba så mycket med gott samvete.. Men det är väl så det är när man är ensamstående, då får man dubbeljobba... Går ju ett tag..

Nej nu väntar disken på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0