Stranden!!!

Fy vad skönt det var att ligga på stranden idag, första gången i år. Hade glömt hur gött det var.. Är röd som en kräfta nu, men det går väl över. Blir repris i morgon, och alla mina lediga dagar nu=)

Ikväll har jag och Fia sett Mamma Mia, fan vad bra den var.. Rekomenderas!!!

Fick ett lite oväntat mess idag... Vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det, därför inget svar än.. Vill formulera mig rätt.. Klart att jag med saknar, men det har ju inte gjorts mycket för att försöka bevisa att jag hade fel, snarare tvärtom.. Tror han inte att folk ser och berättar??? Och därför kan jag ju inte ångra mitt beslut, trotts att jag vill det ibland.. Jag hade önskat att han hade bevisat, fast det inte är vi.. Jag ville ju se om han kunde, men det gick nog inte så bra... Tyvärr...  Och jag har förstått att han har en del som är redo och gå in och trösta när han behöver det.. Och lycklig??? Tja, både ja och nej!! Det är mycket i mitt liv som jag är lycklig över och som får mig att må bra, bla. vänner både gamla och nya=) Men en del som får mig att mår riktigt jävla illa också... Men jag vet att det mesta kommer lösa sig förr eller senare...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Så kan det vara gör det du känner e bäst

2008-07-29 @ 23:04:44
URL: http://pernillaschrewelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0