Lusselelle lusselelle....

Haft ännu en mys dag med Eve och hennes barn.. Vad jag älskar det=)
Skulle varit barnledig från idag till på måndag, men nu ska Ebba vara hos mig i natt ändå.. Hennes pappa ska på hockey.. Han är ju knappt sportnörd;) Men det är ju hans älskade brynäs som spelar..
Så nu blir det lussekattsbak i kväll=) Det gillar hon min pärla..
Skulle ju fått mitt Wii idag, men det blir i morgon i stället.. I dag har jag köpt Guitar Hero på Maxi, fynd 299:- det är billigt med gitarren.. Det kommer Carro gilla.. Eller?? ;) Sen har jag beställt lite fler spel, älskar Mario spelen.. Dom kommer i morgon, så  jag vill förmodligen inte åka och jobba i morgon kväll, men jag måste ju.. Barn på nytt=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag gillar det verkligen! Ska jag rocka eller ska jag rocka!!!

2008-11-27 @ 18:18:25
Postat av: Sandra

Jag tror att du ska rocka;)

2008-11-27 @ 18:23:48
URL: http://sassiestyle.blogg.se/
Postat av: EVELINA

vi älskar dig mest!!!!!!!!!!

2008-11-27 @ 22:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0