Babyface....

Ligger fortfarande kvar i sängen, blev sent på jobbet i natt var inte hemma fören kvart över tre.. Och snart ska man dit igen.. Har ont i fötterna idag efter att ha gått i skor med stora hål i sulorna igår, det sliter inte alls skor att servera... Haha.. Igår var det sölverborgskommun som hade fest på jobbet, 400, faktiskt lagom berusade gäster , plus en och annan trevlig kille;) Ja, jag säger då det, dessa roliga killar..
Partyfabriken (tror jag dom heter) var där och showade, jag gillar att jobba när det är lite Wallmansstuk på det hela.. Man kan dansa och sjunga lite själv med då, när man går och plockar flaskor och disk.. Sen är det ju inte fel att ha lite roliga arbetskompisar=)
Det var en gullig liten kille, babyface, som var med och showade, en riktig casanova tror jag, man kunde inte mötas fören han slog på ett jätte smile och blinkade med ögat.. Där saknades det inget självförtroende, men har var liksom nere på jorden och himlans trevlig.. En riktig charmör;)

Samlar krafterna nu för att resa mig och göra någon nytta innan jobbat.
 Eller?? Ska man inte det?? Kanske ska man ligga kvar i sängen, läsa lite eller kanske se en film..
Nej, jag tror det är dax att gå upp en stund iaf, man kan ju krypa ner igen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0