Girls, vin och ostbricka, kan det bli bättre en onsdag?

Nu är sista omgången bullar för idag i ugnen, snart dax att ta en dusch och fixa sig för ikväll..
Känner att jag skulle behöva en powernap med, men det hinns nog inte med..
Söta barnet får följa med bort en stund, tills morfar kommer hem.. En film sen är hon lugn;)

Jag har torka, inget kul att skriva om.. Känns som min energi går åt till att hålla hjärnan vaken nog att komma ihåg dom viktigaste sakerna, finns inte mycket plats för annat tänk och åsikter..
Känns som att jag går i en bubbla, som jag inte kommer ur.. Känns som jag går i denna bubbla och väntar på något, som jag inte har en aning om vad det är.. Men att jag väntar och bara ÄR tills detta väntade infinner sig... Om det någonsin gör det... Jag tror inte det gör det, men jag undrar hela tiden vad det är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0