Hur kan man vara så korkad???

Jag är sur på mitt jobb, har ju inte fått min lön ännu, den skulle kommit igår..
Är ju ett himla pucko som godkänner alla andras löner utom våra på hanöhus, och sen åker på semester..
 Bedrövligt, illa=(..
För vissa kanske det inte spelar någon roll, men för mig gör det det.. Är ju inte så känd för att vara ekonomisk, men räknar man med att pengarna ska komma ett datum så känns det ju inte kul om dom inte gör det..
 Är ju tur att Ebba inte är hos mig nu, eftersom det gapar tomt i kylen..
Men ett större problem är ju att tanken är tom, och jag ska köra till jobbet i morgon..
Ja det är ju bara att hoppas att det löser sig..

 Idag har jag legat i min säng till 12, oj då det var länge sen.. Vaknade ändå ganska tidigt sen låg jag och läste en stund.. Nu väntar lite städ och tvätt, så jag slipper tänka på det i helgen då det är jobb som gäller..
Money money, alla behöver vi dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0