Kommer sakna dig sjukt mycket....<3

Igår var det en riktig slappedag, film och spel med Fia, Jennie och Carro..
Jennie blev kvar, hon ligger nu på min soffa och kollar på Idol..
Idag ska vi kramas och mysa lite med Fia, hon ska lämna oss.. Hon ska in i sin bubbla som hon säger, hon ska till sitt älskade Åre.. Hur ska vi klara oss hemma utan yrvädret? Det är bara att hoppas att tiden går fort, så hon snart är hemma igen.. Kommer att sakna henne sjukt mycket.. Både jag och Ebba..
På söndag flyttar jag och Ebba, för en kort stund, till bokvägen.. Vi ska vara hund/husvakt i en vecka.. Ska bli göött att ha ett helt hus ett tag.. Så nu ska jag upp och få lite viktig info för att det ska gå så smärtfritt om möjligt:P.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0