Omedvetna tvångstankar....

Jag har ett tvångsbeteende när jag handlar, oftast mat varor och sånt som man handlar på typ Maxi... Jag tänker inte på det när jag är i affären utan när jag kommer hem och ska packa upp.. Då märker jag att jag, åter igen har handlat jämna tal av nästan allt.. Jag har tydligen svårt för att köpa en av en vara.. Det är alltid två eller fyra.. Haha.. Varför?? Jag tänker inte på det, det går av bara farten.. Ska jag prova något nytt som jag inte har en aning om hur det smakar så köper jag två.. För att jag ska ha det hemma om jag gillar det?? Och slänga det om jag inte gillar det?? Fattar inte.. Men det kan ju göra att man blir ganska fattig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0