Skadeglädje är den sanna glädjen=)

Ebba är lämnade i skolan, hon var inte jätte sugen på att gå upp i morse.. Men när hon kom till skolan sa hon lite försynt att det pirrade lite i magen.. Så gullig=)
Tog morgon rundan med Hugo och kom att tänka på en sak.. Om man är ute och går och man halkar till eller rent av trillar.. Då spelar det ingen roll om man är i värsta öknen eller i en folkmassa, det första man gör är ju att titta sig omkring och se om det var någon som såg.. Hahaha... Jag menar, jag kan förstå det om det är massa folk omkring en, men om man går själv på en enslig väg.. Vem tittar man då efter?? Om det ska stå en älg och titta eller?? Eller om det är någon som hoppat fram bakom en sten??? Hahaha.. Man full i skratt blir man iaf.. Ja, eller jag blir.. Jag kan nog aldrig låta bli att skratta om någon är klantig, det gäller även mig själv..
Nu; soffan, frukost och Irene Huss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0