Vad kallar vi detta???

Alltså... Seriöst... SS... Vad är detta?? Jag fattar ingenting..
Det är kanske inte meningen?? Kanske ska tänka dig för lite??
Jag vill bara veta vilket.. Det är ganska enkelt..
Antingen vill man eller vill man inte.. Man kan inte vilja litegrann!!
Jag är inte rädd i alla fall, om det är det du tänker på..
Jag är stor och kan ta vara på mig själv.. Ta egna beslut..
 Jag har inte bråttom heller.. Men det är mycket snack och lite verkstad..
En förklaring i alla fall?? För mycket begärt??
Ärlighet?? För mycket begärt??
Jag tror inte mindre om dig för det..
Jag blir i alla fall riktigt knäpp snart..
Behöver inte låta så positiv om så inte är fallet..
Behöver inte säga saker du inte vill..
Men jag tycket i alla fall om dig...

Kommentarer
Postat av: EVELINA

typiskt... hör av dig imorgon...kram..

2009-01-25 @ 23:27:41
URL: http://mammaninnis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0