Söndag...

Jag är mätt... Fy vad jag är mätt.. Orkar inte röra mig från soffan.. Har mys med Eve=) Ätit god kinamat och nu snackas det om glass med hjortronsylt.. Jag undrar om det får plats??? Kanske borde vänta en stund till.. Haha.. Tur att man hat varit ute och gått idag, annars hade ångesten varit större..
Ebbi kommer snart hem, så där lagom till att hon ska gå och sova.. Blir inte så populärt, men så är det..
I kväll blir det film, tänkte jag skulle titta lite på vin Diesel, om allt går som jag vill.. Och det får vi hoppas..
I morgon väntar träning och städning, yeeeh.. Träning är väl okej, men städningen hade jag klarat mig utan..
Nej hur var det nu, orkade jag lite glass??? Jaaadaa=)
Tjing=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0