Sjukt trött...

Har varit en trevlig kväll, trotts att jag varit nykter, typ den enda som var det.. Cissi hade det så fint=) Det var ju så att jag skulle köra för att min kära bror så tvunget skulle hem i natt, men hur blev det?? Jo han säger vid kvart i tolv att han vill hem och han säger hejdå och så, tio minuter senare ska han stanna!!! Kändes ju inte lönt att börja dricka då, så det blev hemfärd för mig och mamma.. Men har lovat ett återbesök inom två månader, och det ska jag stå för=) Så trött, höll på att somna flera gånger på hemvägen... Men hög musik och en förvirrad mamma höll mig vaken.. Hon tror ju tydligen att hon kan vägarna kring hässleholm, men det gick inte så bra, så det blev en och annan mil extra, blev inte så glad, men vad fan gör man är bara till att köra.. Hade lovat Fia att jag skulle hem och släppa av mamma, sen åka in till Tbaren där girlsen väntade, vara lite fylletaxi till dom, men insåg att jag inte skulle klara av att köra till stan själv i bilen utan att somna.. Så nu sitter jag här och funderar på att gå in och titta på kudden lite..

Kommer bilder från helgen i morgon, pallar inte nu...


God natt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0