Fy F*N....

Jag har fått någon konstig sjuka... Jag kan inte resa mig upp ur sängen eller ja, det räcker att jag vänder mig i sängen, fören det känns som hela jorden gungar.. Då kommer även ett hemsk illa mående kastat över mig... Jag måste alltså göra det jag absolut måste JÄTTE sakta.. Tar mig fem min att ta mig till toa=( Det är inte det minsta kul.. Funderar på att bege mig in till sjukan, måste bara hitta någon som kan köra..  Det är ju inte värt att göra det själv när allt bara snurrar... Ska samla mig lite först, kanske sova lite med...

Kommentarer
Postat av: Carro

De låter inte bra vännen. Hoppas du mår bättre nu. Krya på dig.

2008-12-17 @ 19:27:55
Postat av: EVELINA

varför frågar du inte mig om hjälp?

2008-12-17 @ 21:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0