Hur kan han göra så här med mig?????

Jag har nyss varit på apoteket här i bromölla.. Satt där nere och tänkte att jag skulle hem och skriva av mig min ilska över att dom är så jävla tröga och långsamma där nere... Så när jag äntligen efter 20 minuters väntan, trotts att det bara är två nummer före, kommer ut och sätter mig i min bil då önskar jag att det tagit en liten stund till...
När jag ska köra ut från parkeringen ser jag bilen på avstånd.. Klumpen i magen kommer och jag fryser till is... Varför i helvete då????????????? Vi möts, men tror inte att han ser mig denna gången heller... Hjärtat slår i hundranitio... Jävla människa, varför får du mig att må så här???? Jag skakar ju fan fortfarande.... Kan man inte bara stänga av??? Jag tror ju att jag gör det, men sen ser jag honom och så glömmer jag att jag har gjort det... FAAAAAAN!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0