Lyckoträff??

Idag är jag en av dom få som inte är trött efter gårdagen=) Känns skönt..
Vi var ju på middag hos fam Olsson igår, mycket trevligt att träffa alla.. Blev kvar där uppe mycket längre än jag tänkt=) Fick hjälpa Annika att koppla in hennes julklapp.. Jag är ju helt klart glad för min skrivare men när jag såg hennes blev jag allt lite avis... En all-in-one, jätte fin fotoskrivare.. Fick ha en snabb kurs i hur den fungerade..
Hände en lite rolig sak med, eller ja det kanske var ett sammanträffande.. Vi tog ju lite kort och jag säger som jag alltid gör, att det raderas inga kort på min kamera utan här finns ingen censur.. Då säger Lennart; - "Dom hamnar på Sandras blogg."  Då kan jag ju inte låta bli att tänka att fam Olsson kanske faktiskt har pratat om det runt sitt julbord.. Hahaha.. Eller så kan det ju också vara att det bara var en kommentar för att det är ganska vanligt att man bloggar nu för tiden, en ren lyckoträff alltså.. Vem vet;)
Nu ska jag in i duschen och fixa mig inför turen till pappa idag..
Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0