Står nu lite stadigare=)

Jaha, då var man någorlunda frisk då.. Det snurrar mindre i alla fall.. Så i morgon blir det jobb, först på förmiddagen och sen natten.. Ska förska hinna med lite trevligheter mellan jobben=)
Herre gud vad jag blir förrvirad och blödig när jag är sjuk.. Det var väl tur att jag inte tog tag i alla dom saker jag tänkte på igår.. Då hade jag nog haft att göra i dag :S Reda upp en del, haha... Men det lät ju bra i mitt snurr... Allt låter ju bra om man får se det från bara en sida...
Fan vad här ser ut nu, innan snurrandet hade vi ju julbak här.. Det är kvar.. Och mitt älskade duktiga barn ställde ju till det lite när hon skulle sätta glasyr på pepparkakorna.. Och i dag bara orkar jag inte.. Nej, jag skiter i det.. Får ta det i morgon..
Fick ett roligt samtal idag.. Man kan ju inte annat än älska denna människa.. Du fattas mig.. Vi bara måste ses snart...

Jag jobbar på ett litet inlägg, det kanske kommer sen.. Om jag nu kan få det att låta bra.. Är ju ganska privat, men måste få det ur mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0