Uppe och ska så förbli...

Ja, så är det.. Det blir inte tillbaka till sängen idag.. Nu ska jag vara uppe.. Annars kommer jag inte i säng ikväll heller, går inte att hålla på så här..
Så snart blir det en upp piggande dusch, sen ska här fixas och mysas till här hemma.. Måste köra upp och lämna min lönelapp med, så att det blir lite pengar innan jul.. 
Idag kommer våra klänningar från asos=) Längtat så.. Jag kommer förmodligen inte i dom, men då har man ju något att sträva efter;) Ja, det är bra att ha en morot... Jag har en hel del sådana faktiskt.. Hehe..
Korten blev lagda igår.. Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Det är synd att det är som det är.. Men det är ju jag som har "valt" det, så jag vet inte riktigt om jag kan klaga.. Men jag tycker att det är SÅ synd att det inte kunde vara annorlunda, att jag inte hade kunnat känna annorlunda. Har försökt, men det går inte... Jag får leva med det.. Själv, får jag leva med det.. Jag hoppas i alla fall att han hittar det han söker.. Jag är inte kapabel till det nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0