Bloggpaus är inne har jag hört;)

Jaha, då var jag tillbaka=) Har inta haft lust till detta göre alls, men känner att jag är tillbaka nu..
Var ska jag då börja uppdateringen??
I lördags var vi och svirade i karlshamn efter en förfest hos Jennie.. Carro åkte ju tyvärr hem, fattade inte riktigt vad som hände där.. Men fick besked att hon mådde bättre efter en stund.. Hon var saknad.. Kvällen var helt ok, får nog bli karlshamn snart igen.. Vyerna är vidgade.. Fick en lite chock där ett tag, men det redade ju till sig sen.. Kommer nog ett par bilder sen, men min kamera blev kvar hos Jennie..
Sov desto sämre den natten eftersom jag sov på soffan hos mamma, men kände inte för att gå upp klockan åtta och gå bort där och hämta min älskade dotter..
Var  inte mycket människa på söndagen, men jag hade ju min bästa Eve hos mig hela dagen=) Så det blev mys och god mat ( vi tryckte inte så lite) för hela slanten.. Fick en ursäkt att sova lite på dagen med när jag tittade lite på soffan med Max=)
Igår jobbades det lite, sen var jag hemma och pyntade lite, hängde upp mina stjärnor, satte upp mina ljusstakar och bytte till lite juliga gardiner..  Fick äntligen tummarna ur och klippte mig igår.. Var ju på tiden då det var typ... Hmmm... oktober förra året jag gjorde det sist. Fy vad jag är slarvig med det... Idag har jag (Fia) slängt i lite färg i det med, så nu ser det riktigt fint ut...
Har varit inne hos min mamma i hennes hus i sölvesborg idag med.. Hon börjar få riktigt mysigt där.. Längtar till årets upplaga av glöggafton på lördag=)=)
Nej nu ska jag inte trötta ut er mer idag... Sov gott=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0