Dagens Film - Ps I Love You....





Den Kärleken, den med stort K..
Den som håller livet ut.. Finns den???
Blir så nere när jag ser en sån här film.. När ska jag få känna så??
Och att det varar menar jag..
Klart man kännt det, men det har ju alltid kommit något i vägen...
Jag saknar den.. Jag saknar någon att dela allt med..
Någon som finns där i alla väder och som jag kan finnas för...
Allt är så jävla svårt när det kommer till kärlek..
Man ska passa ihop två världar och två viljor och två personers förflutna...
Och sen ska man få det att bli bra..
Något som är värt att kämpa för.. Något man orkar kämpa för..
Ge och ta.. Något som är ärligt och rent..
Finns det?? Eller blir allt så småning om smutsigt och fult??
Kan man komma förbi det?? 
Kommer jag att ligga där in för döden och undra varför det aldrig kom till mig??
 Eller kanske varför jag inte hittade den??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0