Nu vänder jag blad....

Idag har varit en riktigt down dag, varit så jävla trött att jag bara velat sova.. Det har jag gjort i omgångar med..
Jag fattas något i mitt liv... Jag fattas inspiration att göra det bättre..
Det kunde vara så jävla lätt, men jag gör det så himla jobbigt..
Jag tänker helt enkelt för negativt..
Men jag har bestämt mig nu...
 I morgon ska jag vakna och vara en annan människa..
Jag ska ta tag i dessa saker som jag tänkt; Jaja det kan jag göra i morgon, jag kan göra det en annan dag..
Nu ska jag agera efter att det inte kommer en morgondag..
Det jag vill/ behöver ha gjort ska göras direkt.. Jag ska säga vad jag tycker och tänker..
Jag ska vända blad.. På mitt nya blad ska det finnas blommer, hjärtan och sånt som får mig positiv..
Mina älskade vänner står överst, eller ja direkt under min älskade dotter så klart..
På det nya bladet finns inte taggarna, molnen och inte det svarta..
Nu ska det bort!!!!!
Jag ska utgå från mig själv och inte andra..
Jag ska utgå ifrån att jag är den jag är och inte försöka vara någon annan...
Jag ska sluta leta och låta det komma till mig när det är redo, när jag är redo..
För jag är inte redo, det måste jag inse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0