Godkväll alla ...

Godkväll alla Sandras fina läsare! :)

I dag fick jag skriva lite... O jag är ingen mindre än Fia!

Så först tänkte jag lägga en notis till J, jag lagade bacconinlindadfläskfilé med potatisgratäng o limesås till dig, MEN... kom inte ifrån jobbet förrän klockan var kvart över 8, så nu står den i min kyl.... Den står inte så bra där, du kan komma o hämta den! ;)

I dag har vi mysat, vi har ätit köttbullar med pasta o sen va vi hos Ebba´s farmor på ljusparty! En trevlig kväll som avslutades med ostbricka! Annars har jag sovit hela dagen o Sandra har jobbat! Hon är så duktig! Jag ska snart köra o jobba... O jag vill absolut inte jobba, men vad gör man? Pengarna måste in, på ett eller annat vis!

Imorgon ska jag, S o Carro förhoppningsvis ha myskväll; laga mat o umgås! Jag o Carro ska skrapa våra lotter som fick av min fina Tobias i lördags! Så imorgon kanske vi blir rika? Jag hoppas, vill o tror det!

Det sista jag har o säga är.... HÅLL dig till DITT EGET LIV o styr upp det lite innan du klagar på alla andra!

Ps. Den 2 dec, åker jag till BALI! :)

PUSS till er... F.



Jag o min fina syster!    Världens bästa Jennie, Sassie och Carro!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hämta? Oj, den som ändå hade tid me såna sociala tillställningar.. Men det är tanken som räknas min älskling, och jag uppskattar den MYCKET! R kom te jobbet me maginfluensa idag, vem tror du spenderat kvällen på toa idag? Ja orkar inte.. Fest på freda iaf, tack Gud för det! Jag älskar er, glöm aldrig de :) PUSS/ER J

2008-10-28 @ 23:10:49
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0