Lesbisk??

När jag och mitt kära barn satt vid matbordet sa hon rätt vad det var;
-"Mamma du är lesbisk!!"
Hmmm.. Då fick jag ju fråga om hon visste vad det är, och det visste hon;
 - "Det är när en tjej tycker om en tjej"..
Ja, då får man ju dra hela talet..
Jag är inte lesbisk, men det är ju inte fult att vara det, och det är inget att retas för...
Var har du hört det?? Är det någon som kallar någon för det??
Sen tog det stopp.. Hon ville inte prata om det mer och börjar prata om något helt annat..
Jaha, då är det bara till att vänja sig vid att det kommer att komma fler såna saker, dom hör ju så mycket i skolan...

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hahaha tur hon inte va vaken i söndes kväll, då hade du fått ännu mer frågor om sex m.m.. Hahaha..

2008-10-14 @ 19:04:53
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0