Medicinskt galet?

Då var det kväll igen och jag sitter här med min bok, blir nog klar med den ikväll=) Nästa del ligger på Preem och väntar på mig.. 

Eftermiddagen har spenderats med Eve och barnen.. Vi har lagat god grönsakssoppa med falukorv och tittat på film.. Och MYST massor=) Fan vad jag älskar henne..  Vad vore jag utan henne? Vill inte ens fundera på det..

På lördag blir det Hallowenfest, ska bli grymt roligt=) Måste bege min iväg och hitta något att ha på mig.. Får nog åka till Hässleholm i morgon tror jag=) Längtar.. Känner att kroppen behöver lite alkohol med, det var ett tag sen.. Eller ja, tre veckor, det är kanske inte så mycket?? Hmmm.. Jo det är länge sen!! Längtar efter fest med ligan:P

Jag är så sjukt trött, måste vara något fel.. Men jag har bestämmt mig för att inte gå och lägga mig igen i morgon när Ebba gått till skolan.. Utan jag ska ut och gå en runda, stanna till och sola lite och sen göra lite nytta hemma.. Behöver dammsuga och tvätta lite.. Får se om det hjälper, eller och det är något medicinskt fel på mig...( Vilket jag inte tror, för jag tror bara att jag är lat) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0