Söndag..

Ja denna helgen har man inte gjort mycket mer än jobbat.. Efter jobbet igår körde jag inom Jennie en runda, där var gänget och spelade monopol.. Jag har aldrig riktigt fattat mig på det, eller jag har aldrig försökt heller, får väl försöka någon dag...
Idag har min älskade Eve varit här en sväng, sen hämtade jag mitt barn och körde in till min mamma, hade inte träffat henne på många dagar känndes det som, så nu har vi tittat på film och ätit mat..
Ska slänga Bebba i badet nu, sen ska hon sova, då blir det lugnt och skönt här igen;)

Var en runda på Maxi med innan och provade på dom här mackapärerna som han själv räknar ihop vad man handlar.. Hemskt  smidigt det där, man har ju full koll på hur mycket man handlar för och vad.. Det gillar jag, så det kommer jag att köra med ifortsättningen=)

Kommentarer
Postat av: Fis

Å jag gillar också självscaningen o sen ÄLSKAR jag dig! :) Förlåt att jag o T va lite jobbiga.. Haha. Nu ska jag sova, för det gör redan T o jag har triiist! Ses imorgon min baby!

2008-10-20 @ 01:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0