Suprice!!

Ingen trevlig kan jag säga..
Skulle köra och handla, som för övrigt är ett tråkigt måste när det handlar om mjölk och sånt..
 När jag kom till min bil möttes jag av en stank som inte var av denna värld..
Undrade först vem som haft vinfest i min bil och kräkt.. Sen såg jag att det låg en juice flaska som hade exploderat på golvet bak i bilen..
Mitt i denna sörja låg Ebbas jacka.. Fyyy faaan, vad äkligt..
Flaskan är ju inte min, alltså har den legat under sätet i bilen i ca en månad och jäst..
Ni kan ju bara tänka er att det inte luktade hallon.. Så innan jag körde till maxi fick jag ju kör och sanera bilen.. 
Nu luktar det gott igen..=) 
Nu ska jag gräva ner mig i nästa bok i Stieg Larssons serie, "Flickan som lekte med elden".. Hoppas den är lika bra som den förra..

Kyzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0