En fredag kväll...

Idag saknar jag bebismyset...
Eve kom tillbaka vid elva igar och då var Carro på väg hit.. Filmtime=) Fia sa att hon inte orkade komma, för hon skulle hem och sova.. Hon är ju stress stress, så det kunde hon väl behöva.....
Men efter en stund kommer hon ändå, älskade Fia, hon är alltid välkommen här, dörren är öppen....
Filmen stod på, men inte så många ögon på den, försökte men Fia är ju en enmansshow och den tog överhand;) Carro tyckte det var dax att nana när filmen var slut, hade jag med behövt men kvällen var ju tydligen ung (00:30).. Så det blev lite snack och tramms och flamms;) Och fotande, hehe, dom är för söta mina vänner=) Bilder kommer sen...
Fia kände plötsligt att magen talade till henne och skrek: "LASSES" "LASSES". Så dit fick vi ju köra för ett midnatts snacks, haha.. Det är lite farligt att umgås med henne som får sådana infall.. Hmmm...
När man är ute på sådana natt turer så kan man få knäppa idéer, Fia fick för sig att hon någon dag i veckan ska ut och spränga BREVLÅDOR!?!?!? Hahaha.. Om jag inte minns helt fel (för det var ju ett tag sen) så var man väl typ 12 när man ville göra sånt.. Så saknar ni er brevlåda eller hittar den i spillror så vet ni vem som varit i farten.. Hahaha.. 

Nej fy, nu måste jag resa mig ur sängen och börja med smörgåstårtorna till i morgon.. Stress var ordet.. Sen bär det av till gualöv för fotboll och senare fest=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0