Färdig...

Jag är helt slut nu.. Kalaset är avklarat och alla älskade har gått...
Fick en middag ute med min älskade underbara Eve, bara vi två=)=) En jätte fin kaffekopp och en blomma av Ebbas söta farmor, en fin theburk och pengar av moster Mona med familj, två berlocker till mitt pandora armband, jätte fina, och pengar av mamma och dom, och pengar av Disa.. Tack mina kära för en fin kväll...
Jag orkar inte skriva om gårdagen idag, får ta det i morgon.. Slänger upp bilder med då.. Jennie får hålla sig till i morgon med att sno;) bilder, och Carro har ingen dator, så hennes bilder lär inte komma idag... Sen sover hon nog nu med=) Måste ju tacka fina Carro för gästinlägget=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0