Söndag...

Idag har varit in typisk söndag.. Lite sleten efter helgens äventyr, slappa och lata.. Nu sitter jag här hemma med min nästan inneboende Fia;) och ser på film.. Skulle spaat lite men orkade inte, det får vi ta i morrn..

Igår blev det banken, sjukt roligt och på tok för mycket alkohol, ?? Bete sig??? Det är tydligen inget för mig det.. Blev matchad med en rar liten kille, Anna hjälper mig att vidga vyerna. Men honom åkte jag sedan ifrån och bara lämnade på trottoaren, inte så snällt. Får man skylla på alkoholen ??? Men fick ett litet mess idag, så jag sårade nog inte manligheten så mycket..
Träffade även Mr B igår, som tydligen blev förvånad att jag var där??? Det är ju mer min hemmaplan än hans, vilket påpekades, då kunde han inte annat än att hålla med..
Bilder kommer i morgon, orkar inte nu, tar ju sån j***a tid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0