En underbar dag...

Denna dagen har varit helt underbar=)
Började med morgon promenad, sen hem och packa ner lite fika.. Sen drog vi in till tivoliparken för en heldag i solen.. Det var så skönt att lägga sig på en filt där inne och bara vara, dricka kaffe, spela lite yatzy, läsa tidningen med kära SS.. Ungarna lekte i flera timmar=) Men vid halv sex blev det för kallt med kortbyxor, så då fick vi bege oss till bilen.. Hem och fixa lite sen soffan och kolla robinson..

Jag kan inte låta bli att hoppas och önska att det blir så, även om jag är lite rädd.. Men jag tror det är bra för oss, bra för mig.. Och jag tror att det hade blivit så bra, även om det är en del som behöver göras och testas innan.. Men tanken känns så självklar just nu.. Ja ja, framtiden får utvisa..

Godnatt, eller något...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0