Love is in the air....

I morgon tänkte jag att jag skulle ta tag i en del saker.. Men först hoppas jag på en morgonpromenad med min fina Eve.. Sen blir det ner till Maxi och handla till min "hårda" vecka, får väl se om jag pallar med den.. Sen ska jag ner till skolan och kolla vad jag har för alternativ... Måste ju höra hur jag ska göra, om det nu blir som jag vill.. Distans?? Ja kanske det är ett alternativ...

Mina fiiina..
Carro, tack för att du är min fina vän.. Vi måste ses snart..
Jennie, jag längtar till den 9e, då ska vi röjja, jag saknar dig..
Fia, du måste komma hem snart, du är saknad..
Eve, tack för att du finns i mitt liv och håller mig på jorden..
SS, fina fina SS.. Saknar ord...=)


Så, god natt...=)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack desamma vännen! Ja vi får ta tag i de snart:-)

2009-04-20 @ 18:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0