Måndag igen...

Ny vecka och hårda tag och goda gärningar..
 Idag har jag blivit blodgivare, känner mig riktigt duktig att det äntligen blev av, har funderat på det länge.. Är ju bra att kolla blodet i mellan åt=)
I dag och nio dagar framåt lever jag på ett mål mat om dagen, resten blir flytande.. Känns så där efter att ha druckit en idag, efter en och en halv timme var jag hungrig igen.. Men men, det blir väl bättre..
I morgon ska jag ringa skolan och boka tid, sen ska jag vara trädgårgsmästare=) Hoppas på sol, mycket sol.. Vill bli brun..
Nej om man skulle resa sig ur sängen och göra någon nytta även idag?? Vika lite tvätt kanske??? Tvn har ju hamnat i sovrummet, så det är ju där jag hamnar nu när jag pausar, haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0