Motiverad?????

Jag är trött i dag, bara trött.. Skulle behöva göra något, men jag orkar inte ta mig för något.. Har nyss varit och hämtat mitt älskade barn, som varit och handlat kläder med gammelmoster idag.. Hon hade fått så mycket fint=) Nu är hon ännu coolare:P Hon vet vad hon vill ha den lilla donnan.. Klockan fem kommer hennes mormor och hämtar henne, då ska dom åka till Sölvesborg för övernattning.. Jag ska då tvinga mig ut på en promenad tänkte jag, eventuellt nere vid strandängen och eventuellt får jag med mig SS och vovven.. Efter det kan man väl känna att man varit lite duktig idag, så då är det väl tillåtet att bege sig hem till soffan och kolla in lite vin Diesel film va?? Ja så får det nog bli.. Det pratades om fiske i morgon, det ska bli intressant.. Haha.. Känner mg lite lost där, men man kan väl lära sig.. Det ska bli skönt att komma ut lite då iaf, så jag hoppas att det blir så..=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0