Nice...

Ännu en dag har gått.. Tog mig i kragen och gick upp och följde med Ebbi till skolan i dag.. Trevligt, alla dessa härliga ungar=) Sen var det fika med Sandra, vilken ängel denna människa är.. Mitt barn älskar verkligen henne=) Sandra är alltså Ebbis extra mamma, för er som inte vet.. Sen bar det av till stan.. Gick på H&M till Eve.. Gick sen och köpte tidningen och en latte.. Körde bort och parkerade bilen där jag skulle hämta SS.. Läste och drack kaffe med en cigg i handen, underbart i solen.. Visst, tills jag tappade mitt varma kaffe rätt ner mellan mina ben=( Det var inte skönt kan jag säga.. Blev så jävla arg va!!! Men sen kunde jag ju inte låta bli att skratta.. Såg ut som jag kissat ner mig.. Jaja.. Efter ett ärende i stan körde vi och hämtade hunden, lämnade bilen till mamma på jobbet och gick hem i det sköna vädret=) En lagom promenad.. Sen att det blev lite onyttig mat pratar vi tyst om;) Sen var det soffan, tv och mys.. Bäddade ner mig i sängen en stund med hunden, med SS på andra sidan hade det varit helt ultimat att somna så.. Då hade jag trivts som fisken i vattnet.. Men så blev det inte;) Nu ska jag krypa under mitt täcke och stanna där för natten.. I morgon ska jag upp och måla lite på jobbet..
Godnatt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0