Hmmm...

Det blev inget bra av min hyllning.. Så här långt kom jag:


Lite sol och trevligt sällskap har fått mig på ett strålande humör.. Idag tänker jag göra som Jennie (som jag förövrigt saknar massor).. Jag tänker köra en hyllning idag.. Jag känner att det är på sin plats.. Hyllningen är till en människa som är en av dom som får mig att må riktigt bra just nu.. En helt underbar människa.. Som jag beundrar för den styrka denne trotts allt besitter.. För jag tycker det krävs stor styrka att göra det denne gör nu.. Det finns en öppenhet som jag inte riktigt är van vid, men som jag gillar massor och försöker vänja mig vid och hänga på..


Sen skrev jag nog dubbelt så mycket till, som jag raderade i omgångar.. Men det blev inget bra och för privat, kändes inte okej att skriva det här.. Så jag säger bara du är en underbar människa och tack för att du finns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0