Jag vill inte vänta!!!!

Just nu vill jag bara gråta för att jag ska åka.. Känns verkligen inte okej att åka just nu.. Ebbi, Eve, Carro, Jennie, SS, mamma... Jag vill inte åka ifrån er... Jag vill bara inte.. Jag kommer ju bara längta hem.. Men får ju hoppas att det händer massor med sjukt bra saker där uppe så tiden går fort, men att man får ut något av det med.. Jag kommer att få det bra, jag tror inget annat.. Men just nu är det tungt.. Jävligt tungt.. Jag har ju i alla fall något att se fram emot när jag kommer hem..
Nej nu blir det sängen, vända och vrida på mig... Halva natten känns det som...

Kommentarer
Postat av: EVELINA

vill inte att du åker men de är en chans älskling som du kanske aldrig får igen..

men kommer sakna ihjäl mig kommer bli helt tomt utan dig... många år sen du inte fanns här varje dag..

älskar dig snäckan!!!!

2009-02-19 @ 09:58:44
URL: http://mammaninnis.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag kommer sakna dej MASSOR.. Skynda dej hem :D

2009-02-19 @ 14:43:11
URL: http://thestoryofjennie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0