Längtan...

Fia och Emma jobbar.. Jag ligger i sängen och blundar.. Och tänker att jag ligger i MIN säng.. Jag vill skicka ett gäng sms och fråga om vi ska ses.. Öppnar ögonen och inser att jag inte är hemma.. Just nu vill jag vara hemma.. Kramas med min Ebbi, ta en mys fika och prata med Eve, se en film med SS och mysa, köra en mys kväll med Carro och Jennie, sitta hemma med mammi.. Jag längtar efter det... Det känns så långt borta.. Jag räknar ner dagarna.. Kollar om det går att boka om biljetten hem.. Nej jag ska inte, jag måste stå ut.. Jag bara måste.. Försöka njuta av detta, så gott det går.. Tur att det blir jobb hela veckan så man får tänka på något annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0